Servei a Vilanova i la Geltrú i a la resta del territori a través d’una xarxa logística pròpia. Consulta condicions per saber com pots gaudir de ports gratis a Vilanova i la Geltrú!
Si vols comprar Regals d’empresa originals pels teus treballadors, clients o socis, has trobat ja els teus Lots de Nadal a Vilanova i la Geltrú, perquè oferim una solució gourmet de proximitat.
Descobreix la nostra gran gamma d’obsequis corporatius, Paneres de Nadal i Lots de Nadal amb productes catalans, com ara cava, vi, xocolata, torrons i altres dolços, formatges, pernil, embotits… Ideal pels que son sibarites.
Guanyaràs temps si decideixes comprar la teva Cistella de Nadal online. D’altra banda, podem crear també Cistelles de Nadal personalitzades.
Estalviaràs molt més que temps, ja que a l’hora de comprar les teves cistelles de Nadal a Vilanova i la Geltrú, tindràs PORTS GRATIS! Descobreix com a l’apartat de condicions.
Ens il·lusiona explicar-te que els lots de Nadal d’Harcogourmet són fruit d’un recorregut impregnat de la cultura gastronòmica del nostre territori. Quelcom ens uneix a paràmetres de proximitat, qualitat i sostenibilitat.
Treballant molt de prop amb els nostres productors creant vincles i lligams que ens connecten amb el nostre entorn per viure experiències més enllà del producte, consolidant relacions a llarg termini.
CONTACTE
hola@harcogourmet.com
Telèfon: (34) 93 126 45 19
OFICINES
C/ Flors de Maig, 7 Baixos
08241 Manresa
CENTRE LOGÍSTIC
C/ de les Fonts, 26
08254 El Pont de Vilomara