Comanda

Com ho faig per enviar el lot de Nadal a terceres persones?

Un cop arribats a "Finalitzar comanda" se us plantejarà l'opció d'"Enviar a una adreça diferent?" i serà allà on haureu d'indicar les dades del destinatari. Si són múltiples direccions o direccions internacionals, enviar un email a comandes@harcogourmet.com per tal de gestionar de forma integral les vostres necessitats.

Com faig una comanda?

Per fer una compra haureu d’anar a la botiga online i clicar a la casella “Comprar” del Regal Gastronòmic que vulgueu adquirir. Un cop fet, haureu d’accedir a l’apartat “Cistella” que trobareu a la part superior dreta. Un cop dins de la cistella, podreu veure el lot de Nadal seleccionat, allà podreu canviar el número d’unitats o eliminar-lo, més avall trobareu l’apartat “Calcular enviament” on haureu d’introduir les dades bàsiques d’enviament perquè se us calculi el port. Un cop fet haureu de clicar “Anar a caixa” on se us demanaran les dades d’enviament i la forma de pagament. Recordeu llegir i acceptar “els termes i condicions”. També podeu enviar un correu a l’adreça comandes@harcogourmet.com o bé trucar al 93 126 45 19.

Com puc comprovar l’estat de la meva comanda?

Per fer el seguiment de la vostra comanda, haureu d’accedir a l’apartat “Comandes” de “El Meu compte”

Quan rebré la meva comanda?

Un cop finalitzada la compra, ens posem en contacte amb el client per tal de concretar una data. Les entregues del lot de Nadal estaran compreses entre els dies 3 i 21 de Desembre, en horari de 8 a 20h, sempre prèvia confirmació amb el client.

He de pagar les despeses d’enviament?

Si, les despeses d’enviament van a càrrec del comprador.

Els preus dels productes inclouen l’IVA?

Tots els preus dels productes que s'indiquen a través de la pàgina web no inclouen l'IVA. Aquests preus tampoc inclouen les despeses corresponents a l'enviament dels productes, que es detallen a part i han de ser acceptats pel client. En el moment previ de formalitzar la comanda us informarem de les despeses totals, incloent l'IVA corresponent. A la factura es detallaran els imports de les bases imposables així com les taxes que se li apliquen.

Quins requisits són necessaris per tenir els ports pagats?

Que el lliurament dels lots sigui a una sola adreça i ajustant-se a la disponibilitat horària d’Harcogourmet, amb un mínim de 4 lots de la mateixa referència per les ciutats de Manresa, Girona i Barcelona, o de més de 700€ + IVA per a la resta de Catalunya.

Pagament

Com pago les compres realitzades a la botiga online?

Podreu escollir el mètode de pagament a l’apartat “Anar a caixa” on podreu triar entre “Targetes”  o “Transferència bancària”.

Puc canviar el mètode de pagament de la meva comanda?

Una vegada que hem processat el pagament, no es pot canviar. Si voleu canviar el mètode de pagament de la vostra comanda, haureu de cancel·lar la comanda original i realitzar-ne una de nova.

Puc efectuar el pagament de forma fraccionada?

SÍ. 40% a l’hora d’efectuar la comanda i 60% 24 hores abans del lliurament dels lots.

Enviaments

Es realitzen enviaments internacionals?

SÍ.  Tenim lots específics per enviaments internacionals. Podeu realitzar les comandes a través del web, o també podeu enviar un correu a l’adreça comandes@harcogourmet.com o bé trucar al 931264519. Tots el nostres enviaments internacionals es portaran a terme a través de l’agència UPS.

Què haig de fer si el meu enviament arriba danyat?

Si el producte arribés en mal estat per causa del transport, haureu de trucar dins de les 24 hores de la seva recepció al nostre servei d'atenció telefònica, per fer la reclamació. El telèfon d’atenció telefònica és el 93 126 45 19.

Què haig de fer si la meva comanda es perd?

Si la comanda no arribés en el termini establert, haureu de trucar al nostre servei d'atenció telefònica, per fer la reclamació. El telèfon d’atenció telefònica és el 93 126 45 19.

Què haig de fer si en el meu enviament falta un article o varis?

Si el  producte rebut no és el producte acordat en la comanda de compra, haureu d’iniciar un seguit de passos que trobareu a l’apartat “Política de devolucions i reemborsaments”.

El Meu compte

Com crear un compte?

Per crear un compte haureu d’entrar a l’apartat “Inicia sessió” i clicar a l’apartat “Registre”, un cop dins haureu d’indicar un email i una contrasenya i clicar a “Registrar-se”.

Com inicio i/o tanco sessió?

Per iniciar sessió us haureu de situar a la part superior dreta de la pantalla i clicar a “Inicia sessió”. Per tancar-la haureu de clicar a “Sortir”.

Com puc donar-me de baixa

Per donar-vos de baixa del web de lotsdenadal.cat haureu d’enviar un correu des de l'email del vostre compte a info@harcogourmet.com amb l'assumpte "Cancel·lar compte".

Com puc actualitzar les meves dades?

Per modificar o actualitzar les vostres dades personals, haureu d'accedir a lotsdenadal.cat a l'apartat "El meu compte".

Quina és l’edat mínima per registrar-me al web?

L’edat mínima per accedir als continguts del web és de 18 anys.

Com restableixo la meva contrasenya?

Un cop entrat a l’apartat “Inicia sessió” i entenent que heu oblidat la contrasenya, automàticament us apareixerà un requadre on haureu de clicar a “Heu perdut la contrasenya?”, en aquell moment haureu d’introduir l’usuari i serà quan rebreu un email per tal de restablir la contrasenya.

Com canvio la meva contrasenya?

Per poder fer un canvi de contrasenya, haureu d’entrar a l’apartat “Inicia sessió”  i identificar-vos, un cop dins, haureu de clicar l’opció “modificar la contrasenya i els detalls del vostre compte”.

On puc trobar les meves dades de client?

Per veure quines són les dades que heu introduït haureu d’accedir a lotsdenadal.cat a l'apartat “Inicia sessió” /  "El meu compte".

Productes i serveis

On puc trobar productes en estoc?

Podreu comprovar la disponibilitat d'un producte dins de la pàgina detall de cada producte. L'empresa informa al client que el nombre d'unitats disponibles es manté actualitzat amb les existències i la disponibilitat pels nostres proveïdors. En cap cas l'empresa posarà a la venda de forma intencionada més unitats de les quals disposi o el proveïdor li hagi reservat. Per al supòsit en què el producte no estigui disponible després d'haver-se realitzat la comanda via web, us informarem per email de l’alternativa i els costos o no d’aquest canvi. Si arran d'aquesta modificació voleu anular la comanda, l'empresa us retornarà l’import abonat. Donat que alguns dels nostres productes són fets artesanalment i en quantitats limitades, preguem ens feu la confirmació de la comanda amb la màxima antelació possible per poder-ne garantir la disponibilitat.

Informació sobre garantia

L'empresa actua en qualitat de distribuïdor de productors que garanteixen que els productes que es presenten a la venda en el web lotsdenadal.cat compleixen amb tots els registres sanitaris pertinents així com les certificacions CCPAE en el cas dels productes ecològics.

Puc personalitzar els meus lots?

A partir de 5 unitats podem composar-vos el vostre lot a mida. Garantim aquest servei fins el 23 de Novembre.

Cancelació i devolució

Quan rebré els diners de la meva devolució?

La devolució de l'import corresponent serà retornat amb el mateix sistema de pagament emprat en la compra en un termini màxim de trenta dies.

Com cancel·lo una comanda?

Per realitzar la cancel·lació haureu de sol·licitar-ho mitjançant el formulari "Contacte" o enviant un email a info@harcogourmet.com.

Puc cancel·lar una comanda?

Sí, podeu cancel·lar-la durant un termini limitat de temps a través de l’email info@harcogourmet.com o al formulari de "Contacte". Un cop la comanda s'hagi processat, l'opció de cancel·lació ja no estarà disponible. En aquest cas, podreu retornar la vostra comanda quan la rebeu.

Com canviar una comanda?

Per realitzar un canvi en la vostra comanda  haureu de sol·licitar-ho mitjançant el formulari "Atenció al client" o enviant un email a info@harcogourmet.com.

Puc canviar una comanda?

L'empresa acceptarà canvis de comandes quan es sol·licitin com a molt, 2h des que es va formalitzar la mateixa.

Puc canviar un producte?

Tots els lots que trobareu al web estan dissenyats de forma global. Molts productes mariden entre si, d’altres packs estan pensats per un sola menjada. No obstant això, si no us acaba de satisfer el que heu trobat, Harcogourmet escoltarà les vostres propostes però no sempre podrem satisfer-les. En el cas de que vulgueu quelcom a mida o algun canvi de producte, contacteu amb nosaltres a través de l’email comandes@harcogourmet.com i valorarem la vostra petició.

Com retorno un producte?

Per realitzar la devolució d'una comanda, aquesta s’haurà de trobar en PERFECTES CONDICIONS I EN EL SEU EMBALATGE ORIGINAL, sense desprecintar NI UTILITZAR.

Puc retornar un producte?

Podreu retornar un producte en els següents casos:

  1. El producte rebut no és el producte acordat en la comanda de compra.
  2. El producte està en mal estat i/o deteriorat.
  3. La comanda arriba 15 dies més tard de la data acordada.
  4. Per tots els altres motius amb comandes superiors a 200 €.
Qui paga les despeses d’enviament en la devolució?

En el cas de tractar-se d’una devolució deguda a errors d'enviament o altres causes imputables a l’Empresa, la recollida es realitzarà sense cap cost per al client i en el lloc indicat per aquest en l'email de petició de devolució. En la resta dels casos, el client assumirà les despeses de devolució. L’empresa no acceptarà cap devolució a ports deguts.