Mitjà de comunicació: RAC1

Data: 09/12/2020

Secció/Pàgina: El món a RAC1, min. 24:55 – 26:20

Entrevistador/a: Jordi Basté

El Món a Rac1


Transcripció

Jordi Basté: La pandèmia ha capgirat tots els clàssics de Nadal. També les tradicionals paneres i els sopars d’empresa. Aquest any s’han imposat els lots a domicili i els sopars de Nadal virtuals.

Montse Martí: La venda de paneres ha resistit la pandèmia contra tot pronòstic. I la panera estrella és la que es porta a casa del treballador que està fent teletreball. En Jordi Estalella de Tastets diu que el 75% han estat a domicili.

Jordi Estalella: I això comporta que en comptes de portar 220 lots a una empresa, ens trobem que els hem de portar a 220 adreces. I això complica molt la logística del lliurament dels lots.

MM: La gran majoria d’empreses han suspès el sopar de Nadal, però n’hi ha que s’han apuntat al sopar virtual. L’empresa especialitzada en Lots de Nadal Harcogourmet ho ha inclòs al seu catàleg de serveis.

Montse Codina: Hem enviat taules de formatges, hem enviat un llescat de pernil, hem enviat cerveses artesanes… Hem enviat fins i tot mini ampolletes de cava perquè el que volen és fer una trobada i amenitzar aquella trobada. Intentar-la fer el més semblant al que seria un sopar de Nadal.

MM: Hi ha casos de sopars virtuals molt complerts.

MC: Hem muntat un pack amb un pollastre. És a dir, cadascú a casa seva rebrà un pollastre amb una ampolla de vi.

MM: Moltes empreses han dedicat el pressupost del sopar de Nadal a fer una panera als seus treballadors per primera vegada. Això explica, en part, que empreses especialitzades en lots de Nadal signin aquest any un dels millors nadals pel que fa a vendes.