
Regals gastronòmics pensats per tothom
Cada cop es diagnostiquen més intoleràncies i al·lèrgies a la població, segons l’EUFIC, un 2% de la població adulta pateix alguna al·lèrgia alimentària, entre la població infantil aquesta xifra augmenta entre un 3 i un 7%.
Dues de les intoleràncies més comuns són al gluten i a la lactosa. Patir una intolerància alimentària comporta haver de renunciar a certs aliments, per sort aquí no s’acaba el món; afortunadament avui en dia hi ha moltes opcions que no inclouen ni gluten ni lactosa.
Un dels propòsits que tenim a Harcogourmet és dirigir-nos cada cop més cap a uns Lots de Nadal que ofereixin la possibilitat d’escollir entre una varietat de regals on la totalitat dels productes que els composen són lliures d’al·lèrgens.
Ja fa anys que oferim al nostre catàleg Lots de Nadal aptes per a celíacs, els trobareu dins de la gamma de Lots Natura sense gluten. Com a novetat, aquest any també donem opcions per a les persones que pateixen intolerància a la lactosa.
Lots de Nadal sense lactosa
La lactosa és un tipus de sucre que es troba a la llet i en altres productes lactis. El cos necessita un enzim, una substància orgànica que accelera les reaccions químiques, anomenat lactasa per a digerir-la. La intolerància es presenta quan l’intestí prim no produeix suficient quantitat d’aquest enzim.
La intolerància a la lactosa és molt freqüent en adults però molt poques vegades és perillosa. Aproximadament entre un 20% i un 40% de població adulta té algun grau d’intolerància a la lactosa, mentre que entre els infants es redueix a un 20% i un 30%.
Reduir la ingesta de productes lactis que contenen lactosa de la dieta gairebé sempre alleuja els símptomes i som conscients de la dificultat que suposa evitar certs productes.
Sabem com n’és d’especial el moment de rebre el lot i, aquest any, ens hem posat a la pell de les persones que pateixen aquesta intolerància amb la intenció que en el moment d’obrir-lo sigui també especial per a ells i elles.
Una de les novetats del catàleg són els lots sense lactosa, amb l’objectiu que les persones que pateixen aquest trastorn puguin gaudir del seu regal, sense haver de llegir les etiquetes i ingredients.
Aquest és el Natura 1032 vgn, un dels nostres Lots de Nadal sense lactosa que trobareu al catàleg.
