ALGUNES JOIES GASTRONÒMIQUES
DEL LOT DE NADAL SÓN... 
VI NEGRE PINYERES CELLER MASROIG
Vi elaborat a partir de vinyes velles seleccionades de garnatxa i carinyena, dues varietats que expressen la força i personalitat del Montsant. Presenta aromes de fruites vermelles i notes torrades. Envellit durant 12 mesos en bótes de roure i posteriorment en ampolla, és un vi artesanal, equilibrat i elegant, amb un pas per boca intens i un final llarg.
TORRÓ ARTESÀ TOU ALEMANY
Torró fet artesanalment a Os de Balaguer. La seva passió per la tradició i la qualitat els converteix en mestres de l'ofici. Aquest torró és un testimoni de la seva dedicació i amor per la producció artesanal, portant a taula un sabor únic i inigualable que perdura a través del temps. Elaborat amb fruita seca de proximitat i una mel de romaní seleccionada.
TORRÓ DE GEMA CREMADA GARCIA SIRVENT
S’elabora a partir d’una base d’ametlles moltes barrejades amb rovell d’ou i sucre desfet amb aigua. La barreja es posa en un calaix de fusta especial. Quan està ja fred, es talla en forma de barres i a la part superior del torró s’escampa una fina capa de sucre i es crema amb una planxa ardent per aconseguir així una textura més sofisticada.
OLI D'OLIVA VERGE EXTRA VARIETAT EMPELTRE NOS
Un oli diferent, amb un toc dolç característic. Elaborat amb olives de la varietat empeltre de la Terra Alta, pentinades pels vents de cerç i garbí. Un oli de perfil afruitat madur i amb connotacions verdes. Destaca per la seva dolçor natural i textura sedosa que, combinades amb un punt picant i amarg, li donen un equilibri molt interessant.


Tast Artesà
Lot Natura
Pack Sibarita
Caixa de vins









