Lot de Nadal, la guia definitiva per triar-lo bé (i no caure en tòpics)

El lot de Nadal és una tradició arrelada, però això no vol dir que hagi de ser avorrit o previsible. Cada any, milers d’empreses entreguen aquest tipus de regal als seus equips, col·laboradors o clients com a mostra d’agraïment.

Però… Com destacar entre un mar de caixes plenes de vi, formatge i embotits?

Si vols sorprendre i, alhora, reforçar la teva imatge de marca, aquesta guia és per a tu.

Per què regalar un lot de Nadal?

Un lot de Nadal no és només un regal, és una eina poderosa per:

  • Reforçar la cultura corporativa.
  • Fidelitzar els equips i millorar l’ambient laboral.
  • Transmetre els valors de l’empresa.

Això sí, per aconseguir-ho cal fugir del “copiar i enganxar” de cada any. Sí, parlem de la típica cistella amb ampolla de cava, embotits envasats, i les galetes i els torrons de sempre.

Un lot que ni sorprèn ni emociona.

La clau és pensar en qui rebrà el lot i què vols comunicar-li.

Si vols marcar la diferència, oblida’t dels tòpics i aposta per una proposta que tingui sentit per a la teva empresa i per a qui la rep.

  1. Coneix bé el teu equip

El primer pas per encertar amb el lot de Nadal és saber qui el rebrà:

  • Treballadors joves? Segur que valoren conserves artesanes, pràctiques i fàcils de consumir. A la nostra gamma del Tast Artesà hi trobaràs opcions que els hi encantaran.
  • Equip divers? Fes que el lot s’adapti a ell; opcions vegetarianes, veganes o adaptades a intoleràncies alimentàries. Segur que dins de la nostra gamma de Lot Natura hi trobaràs el que necessites.
  • Clients exigents? Decanta’t cap a elaboracions gourmet exclusives. Sens dubte, els lots del Pack Sibarita són una elecció segura.

No existeix el lot ideal, existeix el lot ideal per a cada perfil.

Coneix el teu equip
  1. Sigues coherent amb els teus valors de marca

Si la teva empresa aposta per la sostenibilitat, no té sentit regalar un lot ple de plàstics i productes ultra processats. Si el que la defineix és la innovació, el teu lot no pot ser convencional.

El lot de Nadal és un reflex del posicionament de la teva empresa, per això és essencial cuidar-ne cada detall.

Valors de marca
  1. Fugir de l’alcohol? Perquè no.

Encara que el vi i el cava són els protagonistes habituals en moltes cistelles de Nadal, cal tenir present que no tothom en beu.

Hi ha tendència entre les empreses en apostar per cistelles on l’alcohol no és el protagonista o, directament, no hi és.

En aquest sentit, una alternativa molt interessant és optar per una cistella on l’oli d’oliva verge extra i el vinagre de qualitat, productes amb un gran valor gastronòmic, en siguin l’element principal.

Dins de la nostra gamma de Lot Natura sense alcohol oferim diverses propostes on aquests dos productes en el punt de partida.

 

  1. Reivindica el producte local

Hi ha un món més enllà de les marques habituals.

Catalunya és plena de petits productors que ofereixen conserves artesanes, dolços sense additius artificials, fruits secs del país i galetes elaborades una a una, entre altres.

Tot amb sabor real i amb una història al darrere.

Que la teva cistella inclogui aquests productes no només la fa més autèntica, sinó que també impulsa l’economia local i posiciona la teva empresa com una empresa amb valors sòlids.

Les cistelles de Nadal d’Harcogourmet neixen com a resultat d’un recorregut impregnat de la cultura gastronòmica del nostre territori. Treballant molt de prop amb els nostres productors, creant vincles i lligams que ens connecten amb el nostre entorn per viure experiències més enllà del producte.

 

  1. No tot han de ser aliments

Un lot de Nadal no té perquè ser només una caixa plena de productes, pot ser també una porta oberta a una experiència.

A Harcogourmet tenim una selecció de lots que inclouen experiències enoturístiques amb visites a dos cellers amb tast de vins inclòs. Una experiència que permet gaudir i descobrir la cultura vinícola de primera mà.

Aquest tipus de cistelles són regals que perduren en el temps.

 

  1. Cuida la imatge: la presentació també comunica

No tot és el contingut. La presentació té molt a veure amb la percepció final.

Una caixa amb disseny minimalista i materials sostenibles, marca la diferència.

Per a la fabricació dels nostres lots, utilitzem exclusivament materials reciclables i treballem amb el compromís de seleccionar els proveïdors del nostre embalatge sota paràmetres de desenvolupament sostenible on, fins i tot, les pintures utilitzades són d’origen vegetal.

 

En resum…

Encertar amb el lot de Nadal no és una qüestió de pressupost, sinó de criteri.

Si fuges del lot clàssic de tota la vida i apostes per una proposta coherent i cuidada, transformaràs un simple detall en una experiència amb valor.

Busques un lot de Nadal que realment connecti amb el teu equip o els teus clients?

Aposta per solucions que expliquin qui sou i què valoreu.

Deixa un comentari