Lot de Nadal, la guia definitiva per triar-lo bé (i no caure en tòpics)
En primer lloc, el Lot de Nadal és una tradició arrelada, però això no vol dir que hagi de ser avorrit o previsible. Cada any, milers d’empreses entreguen aquest tipus de regal als seus equips, col·laboradors o clients com a mostra d’agraïment.
Així que… Com pots destacar entre un mar de caixes plenes de vi, formatge i embotits?
Per tant, si vols sorprendre i, alhora, reforçar la teva imatge de marca, aquesta guia és per a tu.
Per què regalar un lot de Nadal?
Per començar, un lot de Nadal no és només un regal, és una eina poderosa per:
- Reforçar la cultura corporativa.
- També fidelitzar els equips i millorar l’ambient laboral.
- I encara més, transmetre els valors de l’empresa.
És fonamental tenir en compte que, per aconseguir-ho cal fugir del “copiar i enganxar” de cada any.
Un lot que ni sorprèn ni emociona.
És clau entendre i pensar en qui rebrà el lot i què vols comunicar-li.
Per tant, si vols marcar la diferència, oblida’t dels tòpics i aposta per una proposta que tingui sentit per a la teva empresa i per a qui la rep.
-
Coneix bé el teu equip
El més rellevant és conèixer bé qui rebrà el lot de Nadal:
- Treballadors joves? Segur que valoren conserves artesanes, pràctiques i fàcils de consumir. A la nostra gamma del Tast Artesà hi trobaràs opcions que els hi encantaran.
- Equip divers? Fes que el lot s’adapti a ell; opcions vegetarianes, veganes o adaptades a intoleràncies alimentàries. Gràcies a la nostra gamma Lot Natura podràs cobrir les necessitats més específiques.
- Clients exigents? Decanta’t cap a elaboracions gourmet exclusives. Sens dubte, els lots del Pack Sibarita són una elecció segura.
No existeix el lot ideal, existeix el lot ideal per a cada perfil.

-
El Lot de Nadal ha de ser coherent amb els teus valors de marca
És a dir, si la teva empresa aposta per la sostenibilitat, no té sentit regalar un lot ple de plàstics i productes ultra processats. De manera similar, si el que la defineix és la innovació, el teu lot no pot ser convencional.
En definitiva, el lot de Nadal és un reflex del posicionament de la teva empresa, per això és essencial cuidar-ne cada detall.

-
Lot de Nadal sense alcohol? Perquè no.
Sens dubte, el vi i el cava són els protagonistes habituals a la cistella de Nadal, no obstant, cal tenir present que no tothom en beu.
Com a mostra, està creixent la tendència entre les empreses en apostar per cistelles de Nadal on l’alcohol no és el protagonista o, directament, no hi és.
Tal com s’observa a l’estudi de Dlectatech on es tracta el canvi de tendència en el consum de l’alcohol.
En aquest sentit, una alternativa molt interessant és optar per una cistella on l’oli d’oliva verge extra i el vinagre de qualitat, productes amb un gran valor gastronòmic, en siguin l’element principal.
Dins de la nostra gamma de Lot Natura sense alcohol oferim diverses propostes on aquests dos productes en el punt de partida.
-
Reivindica el producte local
En poques paraules, hi ha un món més enllà de les marques habituals.
Cal destacar que Catalunya és plena de petits productors que ofereixen conserves artesanes, dolços sense additius artificials, fruits secs del país i galetes elaborades una a una, entre altres.
Tot amb un gust real i amb una història al darrere.
En conseqüència, que la teva cistella de Nadal inclogui aquests productes no només la fa més autèntica, sinó que també impulsa l’economia local i posiciona la teva empresa com una empresa amb valors sòlids.
La cistella de Nadal d’Harcogourmet neix com a resultat d’un recorregut impregnat de la cultura gastronòmica del nostre territori. Treballant molt de prop amb els nostres productors, creant vincles i lligams que ens connecten amb el nostre entorn per viure experiències més enllà del producte.
-
No tot han de ser aliments
Un lot de Nadal no té perquè ser només una caixa plena de productes, pot ser també una porta oberta a una experiència.
Com a mostra, A Harcogourmet tenim una selecció de lots de Nadal que inclouen experiències enoturístiques amb visites a Cellers amb tast de vins inclòs. Una experiència que permet gaudir i descobrir la cultura vinícola de primera mà.
Si regales aquesta Cistella de Nadal, fas que el regal perduri en el temps.
-
Cuida la imatge: la presentació del lot de Nadal també comunica
Da la mateixa manera, tingues present que no tot és el contingut. La presentació té molt a veure amb la percepció final.
Un lot de Nadal amb disseny minimalista i materials sostenibles, marca la diferència.
Cal destacar que per a la fabricació dels nostres lots, utilitzem exclusivament materials reciclables i treballem amb el compromís de seleccionar els proveïdors del nostre embalatge sota paràmetres de desenvolupament sostenible on, fins i tot, les pintures utilitzades són d’origen vegetal.
En resum…
Encertar amb el lot de Nadal no és una qüestió de pressupost, sinó de criteri.
Si fuges del lot clàssic de tota la vida i apostes per una proposta coherent i cuidada, transformaràs un simple detall en una experiència amb valor.
Busques un lot de Nadal que realment connecti amb el teu equip o els teus clients?
En definitiva, aposta per solucions que expliquin qui sou i què valoreu.