Comanda

Si són múltiples direccions o direccions internacionals, enviar un email a hola@harcogourmet.com per tal de gestionar de forma integral les vostres necessitats.

Un cop arribats a "Finalitzar comanda" se us plantejarà l'opció d' "Enviar a una adreça diferent?" i serà allà on haureu d'indicar les dades del destinatari.

Per fer una compra haureu de clicar la casella “Tria el teu lot” escollir el que més us agradi. En aquest moment haureu d’escollir si ho voleu pagar íntegrament o bé pagar una bestreta, després clicar la casella “Afegeix a la cistella”.

Un cop seleccionats tots els lots desitjats, haureu d’accedir a l’apartat “Cistella” que trobareu a la part superior dreta. Un cop dins de la cistella, podreu veure els Lots de Nadal seleccionats, allà podreu canviar el número d’unitats o eliminar-lo.

A la dreta trobareu l’apartat “Ves a caixa” on haureu d’introduir les dades bàsiques de facturació i la forma de pagament.

Un cop fet haureu de clicar “Anar a caixa” on se us demanaran les dades d’enviament i la forma de pagament.

Recordeu llegir i acceptar “els termes i condicions”.

També podeu enviar un correu a l’adreça hola@harcogourmet.com o bé trucar al 93 126 45 19.

Per fer el seguiment de la vostra comanda, haureu d’accedir a l’apartat “Comandes” de “El Meu compte”

Un cop finalitzada la compra, ens posem en contacte amb el client per tal de concretar una data que serà consensuada amb el client segons la disponibilitat d'entregues d'Harcogourmet. Totes les entregues es lliuraran en horari de 8 a 19 h.

No, aquest any ens hem begut l'enteniment i, totes les comandes seran lliurades a ports pagats!

Tots els preus dels productes que s'indiquen a través de la pàgina web no inclouen l'IVA. Aquests preus tampoc inclouen les despeses corresponents a l'enviament dels productes, que es detallen a part i han de ser acceptats pel client.

En el moment previ de formalitzar la comanda us informarem de les despeses totals, incloent l'IVA corresponent.

A la factura es detallaran els imports de les bases imposables així com les taxes que se li apliquen.

Que el lliurament dels lots sigui a una sola adreça dins de Catalunya i ajustant-se a la disponibilitat horària d’Harcogourmet, amb un mínim de 4 lots de la mateixa referència.

Pagament

Com pago les compres realitzades a la botiga online?

Podreu escollir el mètode de pagament a l’apartat “Ves a caixa” on podreu triar entre “Targeta”  o “Transferència bancària”.

Una vegada que hem processat el pagament, no es pot canviar. Si voleu canviar el mètode de pagament de la vostra comanda, haureu de cancel·lar la comanda original i realitzar-ne una de nova.

SÍ. 40% a l’hora d’efectuar la comanda i 60% 72 hores abans del lliurament dels lots. Aquesta opció la podeu seleccionar clicant “Pagar bestreta” abans d’afegir el lot a la cistella.

Enviaments

Es realitzen enviaments internacionals?

SÍ.  Tenim lots específics per enviaments internacionals. Podeu realitzar les comandes a través del web, o també podeu enviar un correu a l’adreça hola@harcogourmet.com o bé trucar al 931264519.

Tots el nostres enviaments internacionals es portaran a terme a través d’agència externa.

Si el producte arribés en mal estat per causa del transport, haureu de trucar dins de les 24 hores de la seva recepció al nostre servei d'atenció telefònica, per fer la reclamació.

El telèfon d’atenció telefònica és el 93 126 45 19.

Si la comanda no arribés en el termini establert, haureu de trucar al nostre servei d'atenció telefònica, per fer la reclamació.

El telèfon d’atenció telefònica és el 93 126 45 19.

Si el  producte rebut no és el producte acordat en la comanda de compra, haureu d’iniciar un seguit de passos que trobareu a l’apartat “Política de devolucions i reemborsaments”.

El Meu compte

Com crear un compte?

Per crear un compte haureu d’entrar a l’apartat “Inicia sessió” i clicar a l’apartat “Registre”, un cop dins haureu d’indicar un email i una contrasenya i clicar a “Registrar-se”.

Per iniciar sessió us haureu de situar a la part superior dreta de la pantalla i clicar a “Inicia sessió”. Per tancar-la haureu de clicar a “Sortir”.

Per donar-vos de baixa del web de lotsdenadal.cat haureu d’enviar un correu des de l'email del vostre compte a info@harcogourmet.com amb l'assumpte "Cancel·lar compte".

Per modificar o actualitzar les vostres dades personals, haureu d'accedir a lotsdenadal.cat a l'apartat "El meu compte".

L’edat mínima per accedir als continguts del web és de 18 anys.

Un cop entrat a l’apartat “Inicia sessió” i entenent que heu oblidat la contrasenya, automàticament us apareixerà un requadre on haureu de clicar a “Heu perdut la contrasenya?”, en aquell moment haureu d’introduir l’usuari i serà quan rebreu un email per tal de restablir la contrasenya.

Per poder fer un canvi de contrasenya, haureu d’entrar a l’apartat “Inicia sessió”  i identificar-vos, un cop dins, haureu de clicar l’opció “modificar la contrasenya i els detalls del vostre compte”.

Per veure quines són les dades que heu introduït haureu d’accedir a lotsdenadal.cat a l'apartat “Inicia sessió” /  "El meu compte".

Productes i serveis

Com se que hi ha estoc de productes?

L'empresa informa al client que la disponibilitat del lot es manté actualitzat amb les existències i la disponibilitat dels nostres proveïdors. En cap cas l'empresa posarà a la venda de forma intencionada més unitats de les quals disposi o el proveïdor li hagi reservat.

Per al supòsit en què el producte no estigui disponible després d'haver-se realitzat la comanda via web, us informarem per email per oferir un producte alternatiu prèvia aprovació per part del client i els costos o no d’aquest canvi. Si arran d'aquesta modificació voleu anular la comanda, l'empresa us retornarà l’import abonat.

Donat que alguns dels nostres productes són fets artesanalment i en quantitats limitades, preguem ens feu la confirmació de la comanda amb la màxima antelació possible per poder-ne garantir la disponibilitat.

L'empresa actua en qualitat de distribuïdor de productors que garanteixen que els productes que es presenten a la venda en el web lotsdenadal.cat compleixen amb tots els registres sanitaris pertinents així com les certificacions CCPAE en el cas dels productes ecològics.

A partir de 24 unitats podem composar-vos el vostre lot a mida. Garantim aquest servei fins el 14 de Novembre.

Cancelació i devolució

Quan rebré els diners de la meva devolució?

La devolució de l'import corresponent serà retornat amb el mateix sistema de pagament emprat en la compra en un termini màxim de trenta dies.

Per realitzar la cancel·lació haureu de sol·licitar-ho mitjançant el formulari "Contacte" o enviant un email a hola@harcogourmet.com.

Sí, podeu cancel·lar-la durant un termini limitat de temps a través de l’email hola@harcogourmet.com o al formulari de "Contacte".

Un cop la comanda s'hagi processat, l'opció de cancel·lació ja no estarà disponible. En aquest cas, podreu retornar la vostra comanda quan la rebeu.

Per realitzar un canvi en la vostra comanda  haureu de sol·licitar-ho mitjançant el formulari "Contacte" o enviant un email a hola@harcogourmet.com.

L'empresa acceptarà canvis de comandes quan es sol·licitin com a molt, 2h des que es va formalitzar la mateixa.

Els nostres costos de producció i logística estan optimitzats per a grans quantitats de producte, la qual cosa ens permet oferir-vos productes de qualitat al millor preu possible.

És per això que només podem acceptar canvis de producte d’un lot si la quantitat mínima de la comanda correspon a 24 lots.

Per realitzar la devolució d'una comanda, aquesta s’haurà de trobar en PERFECTES CONDICIONS I EN EL SEU EMBALATGE ORIGINAL, sense desprecintar NI UTILITZAR.

Podreu retornar un producte en els següents casos:

  1. El producte rebut no és el producte acordat en la comanda de compra.
  2. El producte està en mal estat i/o deteriorat.
  3. La comanda arriba 15 dies més tard de la data acordada.
  4. Per tots els altres motius amb comandes superiors a 200 €.

En el cas de tractar-se d’una devolució deguda a errors d'enviament o altres causes imputables a l’Empresa, la recollida es realitzarà sense cap cost per al client i en el lloc indicat per aquest en l'email de petició de devolució. En la resta dels casos, el client assumirà les despeses de devolució.

L’empresa no acceptarà cap devolució a ports deguts.